Sunday, April 10, 2011

artis paling seksi


Mesti ramai yang tertunggu-tunggu part II gambar 10 artis Malaysia paling seksi bagi tahun 2009 nie. Kalau ada yang tak berpuas hati dengan kedudukan ke 10 hingga ke 6, kami pasti anda akan lebih tak puas hati selepas tengok senarai artis Malaysia paling seksi dan hangat di tempat ke 5 hingga juara.
Untuk part II ini kami akan paparkan senarai pemenang dari tempat ke 5 hingga ke juara untuk tatapan anda. Kini segala misteri akan terungkai dan jawapannya akan terpampang di depan mata anda. Jangan lupa baca part I 10 artis Malaysia paling seksi terlebih dahulu sebelum anda layan part II nie.
Jom kita sekodeng senarai top 5 daripada 10 gambar artis Malaysia paling hangat dan seksi tahun 2009 dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Untuk setiap artis yang tersenarai kami ada sediakan link untuk anda membaca artikel asal mereka.
P.S: Artikel ini adalah dibuat untuk suka-suka sahaja. Segala gambar adalah diambil daripada Internet dan dialog artis-artis yang terlibat adalah rekaan kami semata-mata.
5.  Anggun – walaupun sebenarnya berasal dari Indonesia, tapi kami letakkkan jugak Anggun sebagai pemenang tempat ke 5 kerana gambar seksi Anggun ini diambil semasa dia tengah buat show. Bayangkanlah jika anda seorang lelaki dan pergi tengok show Anggun, anda akan dapat 2 in 1. Halwa telinga dan rezeki mata ~~~
anggun
4. Zila Bakarin – kami tahu anda akan pasti kata yang gambar ini dah lama. Bukan tahun 2009. Tapi kami tetap mahukan Zila Bakarin mendapat nombor ke 4 dalam senarai ini. Bukan apa mana ada artis yang seksi berkemban dan bertudung. Zila Bakarin je yang mampu buat macam nie. Tak gitu?

No comments:

Post a Comment